Активізація розумової діяльності і пізнавальної самостійності через інформаційно-комунікаційні технології у студентів провізорів-косметологів

B. S. Burlaka

Анотація


Забезпечення держави висококваліфікованими конкурентноздатними спеціалістами в рамках Болонського освітнього формату є нині актуальною проблемою. Для підготовки спеціалістів провізорів-косметологів використовують різні педагогічні методики. З метою систематизації та узагальнення методик, що використовуються на кафедрі технології ліків Запорізького державного медичного університету, здійснили дослідження, яке дає можливість активізувати розумову діяльність і пізнавальну самостійність у студентів провізорів-косметологів на заняттях із промислової технології парфумерно-косметичних засобів. Виявили, що доцільно та раціонально використовувати інформаційно-комунікаційні технології в аудиторній та позааудиторній роботі.


Ключові слова


інформаційно-комунікаційні технології; активізація розумової діяльності

Повний текст:

PDF

Посилання


Popchenko, T. P. (2012) Reformuvanniasferyokhoronyzdorovia v Ukraini: orhanizatsiine, normatyvno-pravove ta finansovo-ekonomichnezabezpechennia[Healthcare reform in Ukraine: organizational, legal, financial and economic support].Kyiv:NISD. [in Ukrainian].

Bajdenko, V. I. (2002) Bolonskijproces: strukturnayareformavyshegoobrazovaniyaEvropy [Bologna: structural reform of higher education in Europe]. Moscow. Issledcentr problem kachestvapodgotovkispecialistov, Ros.Novyj un-t. [in Russian].

(2005) Bolonskyiprotses yak zasibintehratsii i demokratyzatsiiyevropeiskoivyshchoishkoly. Tematychnazbirkadlyaprofesorsko-vykladatskohoskladu[The Bologna process as a means of integration and democratization of European higher education: a thematic collection for teaching staff]. Kyiv: KNEU. [in Ukrainian].

Denisova, A.B. (2011) Informacionnyetekhnologii v obrazovatel`no-vospitatel`nomprocesse. T-Comm– Telekommunikacii i Transport,(10), 19–21.[in Russian].

Denisova, A. B. (2012) Rol`IKT v organizaciivospitatel`no-kommunikativnojsredy.Filosofskieproblemyinformacionnykhtekhnologijikiberprostranstva.(issue 3),(pp. 42–52).Pyatigorsk. [in Russian].

Mintser, O. P.,Ryzhov,O. A., Martseniuk,V. P.,&Krasnov, V. V.(2013) KontseptualniuzahalnennyashchodostrukturnoiorhanizatsiikompiuternykhmerezhvyshchykhmedychnykhnavchalnykhzakladivMedychnainformatyka ta inzheneriia, 4, 7–15. [in Ukrainian].

Kurylev, A.S. (2007) Proektirovaniesistemnepreryvnogootkrytogoprofessionalnogoobrazovaniya: teoriya y praktyka[Designing systems for continuous open vocational education: theory and practice]. Kaliningrad:BHARF. [in Russian].




DOI: http://dx.doi.org/10.14739/2409-2932.2014.2.26183

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Актуальні питання фармацевтичної та медичної науки та практики  Лицензия Creative Commons
Запорізький державний медичний університет